Hoe u het beste WordPress-thema voor uw bedrijf kunt vinden

Je hebt waarschijnlijk al gehoord dat WordPress een erg populair platform is voor bloggers, en de kans is groot dat een meerderheid van de blogs die je elke dag leest, met WordPress is gemaakt. Hoewel het de beste blogsoftware is die beschikbaar is, is WordPress dankzij enkele geweldige thema-ontwikkelaars nu ook misschien wel het beste platform voor zakelijke websites geworden.

WordPress is heel gemakkelijk te leren gebruiken, zeer eenvoudig aan te passen en op te schalen voor uw bedrijf, is ongelooflijk betaalbaar en laat u uw eigen hostingbedrijf kiezen (in plaats van opgelicht te worden voor hosting door gehoste website-oplossingen). WordPress.org-software is gratis en u kunt dan eenvoudig thema’s (ook wel sjablonen genoemd) toevoegen die perfect integreren met WordPress, zodat u vrijwel elk type website binnen enkele minuten aan de gang kunt krijgen. Met WordPress-thema’s kunt u betere websites hebben dan mensen en bedrijven die duizenden dollars betalen aan ontwikkelaars om hun websites te bouwen. Het beste van alles is dat uitstekende premium WordPress-thema’s meestal minder dan $ 100 kosten. Ik heb persoonlijk meer dan $ 100 per maand uitgegeven voor gehoste websitesoftware die eerlijk gezegd niet zo goed was als WordPress. Het gebruik van WordPress kan u of uw bedrijf gemakkelijk een hoop geld besparen dat beter kan worden gebruikt om uw bedrijf op de markt te brengen.

 

7 stappen om het beste wordpress theme voor uw bedrijf te vinden

1. Bepaal het type zakelijke website waarnaar u op zoek bent. Dit klinkt misschien voor de hand liggend, maar er zijn WordPress-thema’s beschikbaar voor een breed scala aan bedrijven, van bedrijfswebsites tot directory-sites, nieuws- en tijdschriftsites, e-commercebedrijven, dagelijkse dealsites, fotografiewebsites en nog veel meer. Er zijn enkele WordPress-thema’s beschikbaar die zo goed zijn dat ze je zelfs kunnen aanmoedigen om een ​​soort bedrijf te starten waar je nog niet eens aan had gedacht!

2. Bepaal de onmisbare functies voor uw website. De meeste thema’s hebben standaardfuncties, zoals meerdere kleurenschema’s, waardoor u eenvoudig dingen zoals lettertypen en kleuren kunt aanpassen, en enkele vooraf ontworpen paginasjablonen, maar het zijn functies zoals Geavanceerd zoeken, integratie met Google Maps, Afbeeldingsschuifregelaars of de mogelijkheid om digitale producten te verkopen die belangrijk zijn voor uw bedrijf? Met andere woorden, focus op de belangrijkste functies die mogelijk specifiek zijn voor uw bedrijf, of misschien op functies die een grote verbetering zouden zijn ten opzichte van uw huidige website.

3. Bepaal welk type stijl het beste bij uw merk past. Wilt u uw bedrijf als professioneel, leuk, modern of hightech neerzetten? Hoe zit het met minimalistisch, kunstzinnig, gedurfd of retro? Wilt u dat uw website schoon en overzichtelijk is of er meer grungy uitziet?

4. Bepaal de lay-out van uw favoriete website. Deze is een beetje lastig, omdat veel van de beste WordPress-thema’s standaard één lay-out hebben, maar je de mogelijkheid bieden om eenvoudig uit verschillende lay-outopties te kiezen. Als je niet van de standaardlay-out van een specifiek thema houdt, maar het wel alle functies heeft die je zoekt, wil je misschien controleren of het thema meerdere lay-outopties bevat. Het is ook vaak de moeite waard om te beslissen of je een blogachtige lay-out wilt (meestal met een op widgets gebaseerde zijbalk aan de rechterkant en commentaarvelden onder je berichten) of meer een professionele lay-out. Het hebben van een standaard lay-out in blogstijl kan goed werken voor nieuwssites (en het stimuleert discussie van uw sitebezoekers), maar het is mogelijk niet geschikt voor bedrijfswebsites.

5. Bekijk themademo’s. Blader door themademo’s alsof u een klant of een potentiële klant bent. Is de website gemakkelijk te begrijpen en te navigeren, goed georganiseerd en biedt het u de zoekopties die u zou willen? Is het gemakkelijk om door foto’s op de galerijpagina te bladeren? Geeft het een professioneel beeld van het bedrijf?

6. Zorg ervoor dat de thema-ontwerper op zijn minst enige vorm van technische ondersteuning biedt. Sommige themabedrijven bieden telefoonservice, terwijl anderen e-mail of een ticketsysteem gebruiken voor ondersteuning, en anderen gebruiken ondersteuningsforums om met klanten te communiceren. Elk van deze opties is meestal prima, maar zorg ervoor dat ze een bepaald niveau van ondersteuning en klantenservice bieden. WordPress is gemakkelijk te gebruiken en de meeste thema’s (vooral premium thema’s) werken erg goed, maar je kunt nog steeds problemen hebben of af en toe bugs tegenkomen. Je wilt een thema kopen van een bedrijf of persoon die in de buurt is om je te helpen als je 10 maanden nadat je het thema hebt gekocht een probleem tegenkomt. Technische ondersteuning is een van de vele functies die u krijgt als u een premium gratis aanschaft, in tegenstelling tot het gebruik van een gratis WordPress-thema.

7. Om veel tijd te besparen, in plaats van door de websites van talloze themabedrijven te spitten, kun je een paar online marktplaatsen bekijken die de beste WordPress-bedrijfsthema’s van meerdere themaontwerpers op één plek samenbrengen.

Leave a Reply